Nasr Gostar Arak Packaging Co. - Tehran

Company name
Nasr Gostar Arak Packaging Co.
Location
2nd Fl., No.16, 17th Alley, Mirzaye Shirazi St., 1586666816, Tehran, Iran
View Map
Contact number
(+98-21) 26410276
Fax
(+98-21) 26410276
Listed in categories
Energy SuppliersUtility SuppliersEngineeringFarmingFarm Supplies
Show moreIndustrial PremisesIndustrial SecurityIndustrial ServicesIndustrial SuppliesProduct DevelopmentPaper ProductsSteel Products
درب و لیوان لبنیات
شرکت نصر گستر اراک
فویل و رول آلومنیوم
لمینت و چاپ
لیوان صنعتی
Location map
Company description
شرکت نصرگستر اراک با بهره گیری از ظرفیت تولید روزانه بیش از 8,000,000 لید آلومینیوم و 5 تن رول فویل و 3 تن BOPP به اندازه ها و اشکال مختلف و همچنین تولید لیوان های PP جهت رفع نیاز شرکت های لبنی داخلی و خارجی ، یکی از بزرگترین و معتبرترین کارخانجات فویل آلومینیوم در ایران معرفی می گردد
محصولات:
لمینت
لمینت با CPP مناسب برای ظروف PP (لیدهای مناسب برای درب بندی محصولاتی که حالت اسیدی دارند مانند: ترشیجات، کشک، پنیر UF و دوغ لیوانی) - لمینت با PE مناسب برای  
Show more ظروف PE (لیدهای مناسب برای درب بندی محصولاتی که در ظروف پلی اتیلنی (PE) بسته بندی می شوند.)
لیوان صنعتی
خط تولید لیوان یکبار مصرف صنعتی در کارخانه با انواع گردوچهارگوش (130×90)PPمیباشد. این لیوان های با ظرفیت هایی متغیر ازcc 100 تا cc 500 تولید میگردد. لیوان PP (پلی پروپیلن) نرم و انعطاف پذیر بوده و در شرایط فشار، شکنندگی کمتری دارد و فشارهای ناشی از هر حادثه ای را به محصول وارد نمیکند.
رول آلومینیوم
رول آلومینیوم به دوصورت چاپدار و بدون چاپ با واحد کیلوگرم عرضه میگردد، که شامل لاک شده و لمینت شده می باشد. این رول ها بر روی ظروف PP، PS، PE، CPP و PET استفاده میگردد.
فویل آلومینیوم
محصول فویل آلومینیوم شرکت نصرگستر اراک کاملاً وارداتی بوده و با لاک PP ، PS و دوجزئی و به واحد عدد عرضه میگردد. فویل pp بر روی لیوان های PP و PS ، فویل PS بر روی لیوان PS و فویل دوجزئی بر روی لیوان PP سیل می شود.

Reviews

0 Reviews
0.0
 
Write a Review
This company has no reviews. Be the first to share your experiences!

Questions & Answers

Have questions? Get answers from Nasr Gostar Arak Packaging Co. or IranYell users. Visitors haven’t asked any questions yet.

Is this your business?

Update your business details by adding phone, website, description, working hours, location on map, categories, photos and respond to reviews.
Registered with us in

Similiar Page for Your Business?
Make sure everyone can find your business online. Create your dedicated company page on IranYell - it's simply and easy!

List Your Business
BACK TO TOP